DEFNE27 nefret ederdim ben normalde😬 salataya bile koymazdım. Ama gebelikten dolayı deli gibi limon kullanıyorum. Havuç doğruyorum sıkıyorum, salatalığa sıkıyorum. Patates haslıyorum limonu basıyorum🙈 doğumdan sonra limon görmek istemiyorum. Ama çok enerjiğim sanırım iyi geliyo bana.