Asyamira Sezaryen doğum yapanlar kanamanız tam 40 gün mü sürüyor nasıl oluyor bu? Biz 37 günlük olduk ama kanamam devam ediyor
Sahinnadire Asyamira kizzzz ben tam 3 ay boyunca çektim kanamayı tabi ben 32 haftalık doğum yapmıştım inşallah bunda o kadar sürmez 😄
Sarellem Asyamira benim kırk gün sürmüştü tam ilk doğumumda. Bakalım perşembe ikinci doğumum var beni neler bekliyor.
Asyamira YuvarlanamayanPandaa Anladımm tamamdır o zaman doktor yaklaşık 45 günlükken muayeneye gelirsin demişti de öncesinde bir sormak istedim buradan normal mi diye, teşekkürler ☺️
Busssy Sahinnadire 32 haftalık mı ? Ben suan hastanede yatıyorum enfeksiyon kapmışım 32+6 yım erken doğum olabilir diyorlar. Bebekte bi sorun yaşadınız mı nasıl oldu doğumunuz
Sahinnadire Busssy bebekte baya sıkıntı vardı kalbinde delik vardı kalp ameliyatı oldu beyninde sorun vardı sol tarafı kasılıyo ama bunlar hamilelikteyken gelen sikintilar