Lemanbal Ben 12 haftalik gebeyim karnımda içte yirtilma var doktor bebek iyi dedi karnımda şiddetli ağrı var ilaç verdi ilaçla tedavi olacaksın dedi korkuyorum
Gizemmihra Lemanbal geçmiş olsun içini ferah tut doktorun sana ilaç vermiş demekki o ilacın faydasını göreceksin kötü bisey olsa müdahale ederlerdi ama için rahat etmiyorsa bir doktora daha görün farklı tavsiye duymak istersen
Lemanbal Gizemmihra teşekkür ederim cinsiyetini öğrenmeye gidince tekrar gorunucem inşallah bisey olmaz dua edin