7aylik suan bebegim kasim sonu dogum var ben normalde suan halıların perdelerin yıkanmış olurdu ama yikatmadim doğuma 1ay kala diye dusundum ama bugün bian dusununce iyide o mevsimde halılar kuruyor mu yikanirsa hiç fikrim yok yanlış mı yapıyorum yikatmamakla acaba