Selam arkadaşlar ben sizlere bir şey sormak istiyorum ben 33+2 haftalık gebeyim doktor bebeğin göbek çevresinin 10 gün geriden geldiğini söyledi kan sulandırıcı iğnede kullanıyorum aspirinde kullanıyordum 2 hafta önce bıraktım benim gibi iğne kullanıp bebeğinde gelişimi geriden gelen oldumu yada doğum yapan