Brisii 35 yaşımdayım, 6-7 yaşlarımdan beri vejeteryanım. Şuan sadece peynir ve yoğurt tüketebiliyorum. Vejeteryan olmanın çok zararını gördüm ama elimde değil neticede, çocukluktan benimkisi. Peynir ve yoğurdu bile zor yiyorum artık. Bakliyatlardan protein ihtiyacımı karşılamaya çalışıyorum. 6 ayda bir damardan ilaç desteği alıyorum. Çünkü kan ve demir anemisi var. Doktorlarda bunu hayvansal ürünler yemediğime bağlıyor. İlk gebeliğimde sorun olmadı çok şükür kızım çok sağlıklı. Onu hayvansal gıdalara alıştırdım. Ben yiyemiyorum ama eşime çocuğuma yapıyorum herseyi. Şuan 2.gebeliğim, takviyeler alıyorum vitamin, omega 3 gibi.