Kızlar ya benim ilk doğumum dan çatlaklarım var her hangi bir önlem almamıştım çok pişmanım😔, bu ikinci bebiş ve korkuyorum bunda da çatlar diye önlem alıyorum ama yine korku var, sizin önere biliceğiniz bir şey varmı çatlakları engellemek için daha çok doğal şeylerdenim.. LÜTFENN😣