Arkadaşlar ilk defa burdan birşey sormak istiyorum 21+ 5 haftalık hamileyim bebeğimin hareketlerini hissetmeye başladığımdan beri çok aşağıda hareket ediyor hatta bazen öyle ki böyle alttaraftan çıkacak gibi daha küçük olduğu için mi aşağıda zamanla yukarı cıkarmı bir kaç kişiye sordum sadece söyledikleri şey Bebek büyüdükçe aşağı iner sende bir anormallik var diyorlar acaba benim gibi olup düzelen oldumu