Dorukunnnannesi canım benim sabah bı tane sodaya at içine akşamda yine bı sodanin içine bırak demlensin iç aralardada sıcak suya bırak demle o şekilde iç günde 4 tane sallama kiraz sapı kullan iki sıcak su iki sade maden suyu ile.limon da ekleyebilirsin eğer tadi hoşuna gitmez ise ama devam et pes etme kilondan kurtulursun ama pes etmeden ve azimli bir şekilde devam et ödem atar vücut şişkinliği gider öncelikle tiktokda yaz kiraz sapı çayı die ordan kullanan kişilerin memnuniyeti de var ki bizzat ordan görüp kullandım şuan hamileyim 60 kiloyum eğer bı kilo problemim olursa tekrar devam edeceğim tek şey bu😊ama evin içinde spor yapmaya çalış azimli bir şekilde kendine bı program belirler isen kısa zamanda toparlanirain