Neclam321 eğer çok fazla bi sancıysa doktora gıtmenızı onerırım bende aynı sekıl oldum hep dedım ya olur hamılelık normaldır 33+4 haftalık gebeyim nerdeyse erken doğum yapacakmışım bebek asagı ınmıs sancılar o yuzdenmıs açılma olmuş serumla ıgne ıle durdurmaya çalışıyorlar sımdı benım ıcınde dua ederseniz cok mutlu olurum 🙏🏻🌹