Melos1 Osge01 bende salı 2. Doz tetanoz olucam doktora sordum 3-4 sonra dedi ama bence 1 hafta felan gecmeli diye düşünüyorum 🤔
ezgi_topcu merhaba ben 4 gün önce 2. tetanozumu oldum yarın ilk doz biontech olmayı düşünüyorum da herhangi bi yan etkisi olur mu ki aceba
Seymagnl ezgi_topcu canım aşılar arasında 1 ay geçmesi gerekiyormuş bana hemşire öyle dedi, ben 1 ay sonra tetanoz aşısı olacağım için dr yarın yaptırabilirsin dedi mutlaka dr una sorup yaptır
2inciannelik @41#17345908 ilk iki gün kol ağrım çok oldu normal o geçiyor zaten hemen seni etkilemek istemiyorum canım her insan da farklı etkiler oluyor 3 üncü gün tat ve koku kaybı yaşadım sonra halsizlik yorgunluk 10 gün sonra tat koku yavaş yavaş gelmeye başladı o süre içinde kendimi izole ettim Çünkü bütün belirtilerim vardı . Daha sonra sağlık bakanlığıyla görüşünce bana bunlar yan etkileri dediler ama sanırım koronaydım nadir de olsa tat koku kaybı oluyormuş aşıda çevremde benden başka böyle yan etki yaşayan olmamıştı .
vuslat_ekimde 2inciannelik aşıdan covid olmuşsunuz Allahtan ağır etki yapmamış 2. Dozunuzu oldunuz mu
Mimik Busramnida yaaaa… cinsiyeti de kiz mi😁 Hemen vurulabilirim, bana hafta sinirlamasi demedi…. Persembe Turkiye ye doniyorum insaAllah… en kisa zamanda da olurum asimi…
ezgi_topcu Seymagnl doktorum bana aşıyla tetanoz u aynı gün olabilirsin dedi ama burdaki konuşmalar kafamı karıştırdı biraz
Seymagnl Bende ilk dozumu hamile olduğumu öğrenmeden 2 gün önce olmuştum, dr 3 ayı geçtiğim için artık 2. dozu olabilirsin dedi ama çok kararsızlık yaşıyorum 🤦♀️ Ama büyük ihtimalle olucam 2. Dozu da çünkü çok fazla arttı bulunduğum şehirde 😬
Marymery49 Seymagnl bnde hamile olduğumu bilmeden aşı 2 haftalık oldum bugün aşı randevum var 14 haftalık oldum 12 haftadan itibaren yapılıyor
Busramnida Mimik 2 kere kız 1 defa erkek denildi ama kesin net öğrenmek için detaylı yı bekliyorum kız olmasını çok istiyorum 1 oğlum var 😍😂🤲🏻 tabiki de her şeyin sağlıklısı
kzbny0lc @1#17344557 Ben 2 eylülde oldum ilk dozumu 15.haftada en ufak kol ağrısı bile olmadı inşallah sizin de olmaz ☺️😇
vuslat_ekimde Busramnida ben öyle duymuştum doktoruma sordum yeterli bi süre 3 hafta dedi etkilemez aslında hemende olabilirsin dedi benim erken doğum riskim olduğu için tetenozda yasaktı 32. haftada oldum covid aşısınıda 34. Haftada oldum siz bence bi 15 gün bekleyin tetenozda ağır bi aşı
Seymagnl ezgi_topcu bana da sağlık ocağı hemşiresi tetanozla 1 ay olsun arası dedi ama yine de dr unuza sorarsınız
Gurumisevda Bende az önce görüştüm doktorumla 3. Ayda ikili taramadan sonra olabilirsin hiçbir sıkıntı olmaz dedi