[silindi] ben iki dozumu da hamilelik öncesinde oldum, ama şimdi biontech için üçüncü doz söylentileri var, eğer öyle bir durum olur da üçüncü doz aşı tanımlanırsa doktoruma danışırım ve hamileyken de aşı olurum. Virüs çok daha kötü ve tehlikeli, aşıdan başka tutunacak dalımız yok maalesef. Rabbim korusun hepimizi 🙏🏼