Gece yatarken hafif ağrılarım vardı dua ettim allahım uyuyayım dinlenmiş bir şekilde doğuma gideyim diye
sonra yattım uyudum sabaha karşı ağrılarım başladı ara ara yataktan kalkıp geri yattım saat 8 oldu ve artık artmaya başladı belden kasıklara vurmaya kahvaltı hazırladım aç karnına gitmeyim diye sonra duşa girdim ve topun üstünde zıpladım eşimi uyandırdım kalktı işe gidiyorum dedi gitme ağrılarım arttı dedim 3 dk geliyor artık dedim tabi inanmadı gülüyorsun dedi bana doğuran tipi yok sende gitti bu bende bi ahududu çayı yaptım zor zar içtim ama ayakta duramıyorum aradım çabuk gel geldi aldık çantamı çıktık yola hastane evden5 dk mesafe nst bağladılar ama ben kıvranıyorum geliyor dayanamıyorum dedim alttan baktı ebe sonra kolıdora koştu ve hemşire falan seslendi beni hemen doğum haneye 8 cm kafası görünüyor suyumu patlatmaları ile kızımın kayması bir oldu yawrum orda beklediği için morarmış çok korktum öyle görünce ama bu gün rengi pembe döndü şükür
3/500 50 cm prensesim dünyaya geldi rabbim sizede böyle kolay doğum nasip etsin inşallah