Ceysii01 Mrb arkadaslar bu siralar oldukca fazla lekelenme , yasayan arkadaslarin konusunu okuyorum cok fazla yasayan var malesef bende tup bebekle ikizlere hamileyim 5 hafta keseyi daha gormeden lekelenme gormustum cok acik pembe sekilde sadece peceteye silince gelen ve en fazla 5 dk surup bitmisti doktora gittim ertesi gunu kendi doktorumla randevuma daha cok vardi gittim doktor cok kucuk keseyi gordu hic bi sorun yok dedi ama sonrasinda yine yasadim ve yine 5 dk surup kesildi 6+4 de kendi doktoruma gittim bebeklerimin kalp atislarini duydum gelisimleri cok guzel hic bir kanama sorun yoktu cok sukur doktoruma dedim yine lekelenmelerim oldu diye coraspin kullaniyodum kestirmisti zaten bana hic bi sorun olmadigini rahat olmami soyledi ki dinlen yat vs bile demedi zaten doktordan geldimde yine aksam lekelenme yasadim 10 dk surdu kesildi 2gunde bir falan oluyo ve genellikle hafif agri hissediyorum ve mutlaka oturdumda yada haraket ettimde geldini farkettim ve ben surekli yatiyorum hic bsey yapmiyorum zaten 4 gundur hic leke yoktu bugun sarimsi kahvemsi akinti gordum 7+1 olduk doktoruma yine oldu diye soylemistim zaten kan uyusmazligimiz var bu bi sorun yaratiyomudur dedim sorun olmaz dedi benim suan bu sekilde ilerliyo benim gibi yaşayanlar varsa birbirimize destek olalim insallah hepimiz saglikla kucagimiza alabiliriz evlatlarimizi 🤲💕
gldn065807 Ceysii01 evet dediğin gibi çok fazla okudum bende ve üzülüyorum yaşayan biri olarak bende kan sulandırıcı iğne ve hapını kullanıyorum canım kanama alanım vardı benimde doktorum 3 tane iğne verdi iki günde bir vuruldum tabi progestan hamilelik başından itibaren kullanıyorum coraspirini kesti 1 hafta da kanama alanım yok oldu şükür rabbim hiç kalkamadım lavobo dışı sende kalkan ma mümkün oldukça hiç kanama hiçbir haftada normal değil dedi doktorum bana ufacık bir kanama bile görsen direk gel dedi belki baştan yakalarsam düşük falansa engelleyebilir dedi hiç bir kanamayı lütfen hafife almayın
ArenAsilmomm Ceysii01 canım merhabalar bende yaşadım hatta yazmıştım seninle daha oncede yorumlaşmıştık. bende 2 gün 2-3 kez olacak şekilde lekelendim 2 ayrı doktora gittim ikiside kese de kanama, problem görmedi Protestan fitil verdi gün de iki kez. Bugün tekrar yolculuk yaptım eve geldiğimde kahverengi lekelenme gördüm yine 😔 artık sadece yorulmaya bağlıyorum bende sadece bacaklarımı uzatıp yatma kararı aldım ev işi vs hiç umrumda değil. 6+1 olduk insallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız evlatlarımızı çok endişeliyim 😔😔 bir de fitili kullandıktan sonra ne kdr süre yatıyorsun? Ve akma oluyor mu? Bende mutlaka akıyor biraz sende yaşıyor musun bu durumu
Minedamla Ceysii01 aynı durumumuz benimde ikiz 12 haftamda 3 hafta lekelenmem sürdü ve geçti muanede sorun gözükmüyordu herşey yolundaydı ve sebebini söyleyemiyorlardı sadece genelde çogul gebeliklerde çok sık yaşanıyormuş dendi dinlen ve çok su iç bence
Ceysii01 gldn065807 Evet cnm bende gunde 3 adet progestan fitil kullaniyorum 2 gunde bir proluton depot igne oluyorum coraspini kestik cogunlukla zaten hep yatiyodum gerekmedikce kalkmiyorum 1 inde muayne oldum bebekler saglikli ama yinede cok tedirgin edici bir durum doktorum aktif bi kanama olursa goruselim dedi
gldn065807 Ceysii01 vallahi haftada bir doktor dayım özel olmazsa devlet devlet olmazsa özel yoksa içim rahat etmiyo ama benim bir ped dolusu oldu çok korkmuştum hemen acile gittim nasıl gittiğimide bilmiyorum
okuyor Bende de kahverengi lekelenme var. Sadece peçeteye silince görüyorum, fazla değil. Günde iki kere progesteron verdi. Stres yapmamak gerek, dinlemeye çalış. Doğacak olana hiçbir şey engel olamaz. Allah büyük.
Ceysii01 okuyor bu siralar okadar cok yasaniyoki bu durum ve bi sebepte söylenmiyo size şundan dolayi oluyo diyebildilermi acaba :/
Ceysii01 gldn065807 Benim Sanirim ikiz oldugu icin doktorum 15 gun sonraya verdi 2ci randevuyu bi sebep soyledilermi neden kaynakli olduguna dair
gldn065807 Ceysii01 kanama alanım vardı canım benim kese üstünde şükür bebegim iyiydi ama cok yoğun olunca korktum devletin aciline gittim iğne yapın dedim yapmadı içim rahat etmedi sabah özele gittim doktor hemen hapı kesti 3 tane iğne verdi şükür toparladım ve coraspirin kanama alanı yapar dedi 11 haftaya giriyoruz çok şükür
Ceysii01 gldn065807 Rabbim sagsalim kucagina almayi nasip etsin insallah bidaha yasatmasin bu korkulari🤲
Ceysii01 ArenAsilmomm Canim benimde hala bu sekilde devam ediyo hic bi sorun sebep yok yasadim lekelenmeler cok cok az zaten benimde doktora gittim gun arabaya bindim ve hastane 1 saat uzaklikta git gel ordada stresle 1 saat bekledim ve hemen lekelenme yasadim aksamina ne zaman hareket etsem azcik bisey yapsam oluyo hastaneye bile taksiyle gidip geliyorum zaten fitil konusuna gelirsek ben sunu farkettim ne kadar itersen it yatsanda mutlaka cogunlugi disari cikiyo ozellikle dis sert kismi idrardan sonra zaten tortularini goruyorum ayrica ne zaman fitil bu sekilde disari ciksa leke goruyorum bugun dis kapsülüyle cikti hissettim akintiyi lavaboya gittim peceteye sildim fitillle beraber sarimsi kahvemsi akinti geldi
ArenAsilmomm Ceysii01 evet evet aynen benimde öyle markete bile gitsem bi değişik oluyorum gerçekten sadece yatmak gerekiyor. Fitil konusunda da aynı benimde ama hap olarak alındığında yan etkisi çok us malesef bünye alışana kadar :( doktora gidene kdar fitil olarak devam edeceğim ben..
Ceysii01 ArenAsilmomm Cnm bide fitil olarak daha etkili oldunu söylemişti doktorum inan tamda ayni durumdayiz seninle bende az ayaga kalksam bi saçımı bile tarasam doktora gitsem gelsem ya lekelenme oluyo yada agrilarim oluyo hemen sadece lavabo yemek ve duş icin kalkiyorum yada biraz dogrulup oturup geri uzaniyorum ilaclaro igneleri zaten kullaniyoruz dahada yapabilcek biseyimz yok malesef :/
ArenAsilmomm Ceysii01 Benm ilk bebeğim olacak o yüzden tecrübesizlikten dolayı daha da gergin stresli geçiyor bide anksiyete bozukluğum var İnan sabah akşam dua ediyorum rabbime hepimiz için 😔
Ceysii01 okuyor Bende 6 sene bekledim 3 tüp bebek hastaneler ilaçlar bu mutlulugu yasabilmel icin okadar caba sarfettimki maddi manevi bende cok korkuyorum ama yapmayalim bunu kendimize hic bisey olmiycaksada bosuna bebegimizide kendimizide strese sokmayalim
Ceysii01 Minedamla doktorum 15gun sonra tekrar muayneye cagirdi cnm senin muayne sıklıgın nasil acaba ? Ben aslinda kan uyuşmazligi erken donemde yaparmi diye dusundum hicbir sorun olmayinca doktorum sorun olmaz dedi ikiz oldugu icin bulanti agrilarim fazla vajinal olarakda baski batma sizlama gibi hissediyorum ozellikle oturunca sen neler yasadin acaba biraz anlatabilirmisin
Minedamla Ceysii01 ben tatilde yaşadım bu durumu onun için oradaki bir doktora lekelenmi çok gördükçe gittim açıkcası 3 haftada 4 kere felan doktorda korkuttu biraz beni istanbulda ki doktorum gercekten çok iyi bir doktor beni muane etti ve bu durumu çok kişinin yaşadığını kanamayla birlikte agrı veya lekelenme kırmızıya dönerse konuşuruz dedi progestanı da bırak dedi ve lekelenmem kendiliğinden geçti şuandada kasıklarımda ara sıra batma bazen ani kramp gibi seyler yaşıyorum ama normalmiş rahim büyüdüğünden oluyormuş benimde ilk gebeliğim zor biliyorum ama ne kadar kafaya takmazsak o kadar iyi umarım sağlıkla alırız kucağımıza