edat Gebe annişler selam 🤰🏻 Bebeklerde pudra kullanımı sağlıklı mıdır ? Kullanıp deneyen var mı ? Marka tercihiniz nedir ? Ben iyi duyumlar almadım sizler de tecrübelerinizi pylaşır msnz ?
beyza1234 edat degıl tabiki aksine solunum yolları için cok sakıncalı uzak durmakta oldukca faydw var pişik kremi olarak zeytin sütü urtektam yada mustela tercih edebilirsiniz
Zeyyyn edat pek sağlıklı değil zamanında annelerimiz kullanmış bize ama hem cildin hava almasını engelliyor hemde ufak partiküllerin bebeğin solunum yolu ile akciğerine kaçabilir