metehaninannesiii Kizlar afedersiniz bir gaz oluyor bende üşüttüm diye dusundum ama degil sizde de böyle olan var mi annem genellikle son haftalarda olur dedi ama bilmiyorum patlayacak gibi oluyorum soda içince rahatlıyorum
Emine_clk01 metehaninannesiii bende hamileligimi öğrendiğimden beri var o sorun şuan 35+5 iz son gaz devam ediyor bıktım artık çok kötü bir durum
aselnannesi metehaninannesiii benimde canım afedersin çıkarsam bile rahat hissedemiyorum kendimi sürekli bir sıkışıklık hissi çok eahatsiz ediyor beni
Mom8237 metehaninannesiii ben de aynıydım 2 hafta boyunca doktorum normal dedi 2 3 gündür çok şükür iyiyim. Son haftalarda oluyormuş
bugo Bende de geceleri rahatsız ediyor sanırım bebişler büyüdüğü için hem onlar sıkıştırıyor hem de biz geç öğütüyoruz yediklerimizi
Sakileyt Emine_clk01 bende 17 hftlk hamileyim baştan beri hazımsızlık gaz birikmesi okadar şişiyo ki karnım ilerleyen dönemlerde karnım buyuyecek birde gazın verdigi büyüme birşey olurmu acaba patlicam diye korkuyorum
aselnannesi metehaninannesiii Allah yardımcımız olsun bu son zamanlar zaten geçmiyor bide böyle olunca ben cildircak gibi oluyorum