Alimertinannesi Kızlar Merhaba 33 haftalık olduk bu aralar sürekli ishalim var bi gün geçiyo ikinci gün yine aynı .. gün içinde 3-5 defa olmuyo ama bi kere gidiyorsam onda mutlaka ishal şeklinde :( bir de geceleri uyurken karnımda bi sancı oluyo son 1 haftadır 😒)bu durumu yaşayan var mı?)
Ayssunn Alimertinannesi 32+4üm dün ve önceki gün bende ishal olmuştum üşüttüm diye düşündüm, rahimde sancı ve kasılmalar bende de oluyor nedenini bilmiyorum normaldir belki bu zamanlar
Xxxseliiiin Alimertinannesi ben 20. Haftadan beri ishalim gün içinde tuvalete çıkmam 3-4 oluyor doktor kilo kaybı yaşanmadığı sürece tehlikeli görmüyor 30. Haftadayım hala ishalim 🙃 bi yandan kabız olmaktan iyidir diye düşünüyorum
emiras59 Alimertinannesi bende böyleydim kan ilacımı değiştirdi doktorum azaldı ishalim 36 şu an 2-3 günde bir oluyor sadece
Defne0 Alimertinannesi bende şuan 33+5 im 2 gün önce aynı şekildeydim ishaldim çok özür diliyorum ama koyu renkti karnımda hafif regl sancısı gibiydi 2 gün sürdü geçti
Elfcm Ayssunn +1 ben ☝️ aynı şeyleri bende yaşıyorum ishal var kasılmalar ağrı falan var kasığım da karnım taş gibi oluyor 29+3 benimde çoğul gebelik.
Alimertinannesi 22anne33 evet günde 2 tane magnosit içiyorm ama bu yeni bişey değil uzun zamandır kullanıyorum
22anne33 Alimertinannesi bende de bahsettiğin durum var doktorum magnezyumdan kaynaklandığını 1 e indirmemi tavsiye etti öyle yaptım şu an iyiym
Kelebekim İlk hamileliğimde ben de 34. haftamda ishal olmuştum, öyle böyle değil ama acilin wc sinde serum takılı oturuyordum 🙈😂 virüs, bakteri vs bişey de yoktu, doktorum bu ayda olabiliyor demişti.