Esma_muttlu Arkadaşlar gebeligimin 26. Haftasi ve uc dort kez bacağım.geceleri geriliyor ovaliyorum geçmiyor üzerine basamiyorum kendi kendine gecmesini bekliyorum cagresizce bi önerisi yada bilgisi olan varmı normal midir acaba ??
Hilal-95 Esma_muttlu benmde kramp girmeye başlamıştı magnezyum ölctü sıkıntı yoktu ama genede ilacını verdii iyi geldi baya magnezyum suya atıyorum aksam yatmadan rahat uyuyorum
ogretmen_anneee Esma_muttlu bugün gece sağ bacağım resmen kitlendi . 24 haftam bitmek üzere benim de . Ve sabah hala kasılıyordu . Ben velbon diye vitamin alıyorum magnezyum kalsiyum var içinde . doktor sabah akşam al dedi bugün sorduğum da 🤦🏻♀️