Hsndfn00 Sağlıkla gelsin bütün bebişler inşallah..Benide kasıyo öyle valla,bazende alta başınç oluyo..Doktora sormuştum olur dedi,çıkacakmış gibi hissedersin normal😍😍 Cuma kontrolümüz var belki 37 haftalıkken gelebilirmiş bebiş..Zaten sezeryan olacaktım,1 hafta erkene çekebilirmiş doktor kilosundan dolayı