Mom526 24+0 haftaya girdim ama bugun rahimde iğne batması oldu gün boyunca ve simdi yemyeşil koyu akıntı geldi peceteye baya bir sizce nedir enfeksiyon için antibiyotik kullandım yeni bitti ama bugun bu akinti geldi ne yapsam bilmiyorum siz de oldu mu?
Bebegimicin1 Mom526 ya enfeksiyon ya protein kaçağındandır hafta içi konturole gisin akıntınıza baksınlar o akıntılar tedavi edilmediği zaman erken doğuma neden olabiliyormus bana doktorum öyle dedi antibiyorik ve fitil vermişti ama ağrılarım iyice arttı ve açılmam oldu tabi ben 36 haftalık oldum bide senin haftsnda erken
Sevim1609 Mom526 canım bana yeşil akıntı deyince doktorum fitil verdi gerçekten 2 gündür yeşil akıntım arttı ve temizliyor sanırım çünkü gün içinde akıntım azaldı farkediyor
[silindi] Mom526 fitil kullanmanız lazım bendede o haftalarda oldu ilacı kullanınca tamamen geçti ilerlemiş enfeksiyondan oluyor
DamlaNur29 Mom526 o enfeksiyon temizleniyordur bende fitil kullandığımda 3 gün kullandım ve 3 gün sonunda geliyordu o yeşil akıntı temizleniyor demekki 3 sefer kullandım nerdeyse
Mom526 Bebegimicin1 malesef antibiyotik yeni bitti şimdi de fitil yazdı onu alacam yarin o da gecirmezse napcm,stres de etkiler mi peki?
AseLenaMom Bebegimicin1 Benimde 1 buçuk cm açıklığım var 35.haftamı dolduruyorum 36′da alırız dedi perşembe gidicem tam tarif verecek ilaçlarla engelleniyor şuan erken doğum
Mom526 Sevim1609 gyno lomexin yazmış doktor onu alıp kullanaacm o da gecirmezse gideyim olmazsa ..Aksam mi kullandinjz
Sevim1609 Mom526 Evet canım gece koyuyorum sabaha kadar akıntı ile atıyo vücut sonra gün içinde çok şükür yok denecek kadar az
Happy-41 Mom526 bende de 20 li haftalarda başladı, şuan 4.kutu fitil kullanıyorum birde hap verdi birde krem ama geçmiyor cok canim sıkkın aşırı kasik agirisida yapıyor.
Bebegimicin1 Mom526 stresi bilemicem ama sen bence bi doktora git hastanye yatırmauı teklif esersede kabul et başka kğçük çocugun falan yoksa hastamede verdikleri serumlar antibiyotikler işe yarıyor çok şükür 2 gündür ne akıntım ne ağrım var inşalalh ta olmaz
Mom526 Sevim1609 yarin alıp 3 gün arayla basla dedi travazol krem de verdi beyaz akıntı da war mamtarmis bakalım bunlari kullanıp randveumu alcagim dua edin
Sevim1609 Mom526 Enfeksiyon sebep olabilir canım çünkü erken doğumu bile tetikliyormuş. Onun için önemli
Bebegimicin1 Mom526 olabilir belki brnim hep kasılşarım ağrır daha çok enfeksiyon oldugunda kişiden kişiye değişir belki ama ağrın vsrsa git bekleme boşunada çekme ağrıyı
Merveeeeekurt Mom526 evet canım ondan. Benim de bitmeyen bir akıntım var ne fitiller ne antibiyotikler. Vajeni baticonla yıkadı doktor yine de bana mısın demedi.Sen akıntın oldukça söyle doktoruna.
Mom526 Bebegimicin1 bir tahlilimi veriyim sabah fiitlimi alayim kremini de alayım doktor o bitmeden gelme dedi sonra randevumu amayim sag olun canlarım yaaa ..Allah hepinizin yardımcısı olsun
Mom526 Sevim1609 evet canım sabah yataktan adet kanı akıyor bir bir akıntı hissettim tuvalete gittim ve baya yoğun beyaz akıntı geldi şimdi gidiyorum bakalım sağlık ocağına