2609nrgl Dun gebelik testinde sonradan cizgi gordum bugünde kasiklarim asiri agriyordu bide ara ara tiksinti oluyordu acile geldim kan idrar aldi adetime 10 gun var daha degerim su sekilde cikmis birde kadin dogumw git akintin var dedi
superrmomy 2609nrgl şüpheli bir değer bence. Mutlaka takip edin 2 gün sonra tekrar kan verin artış varsa hamilesinizdir. İnsallah öylesinizdir 🌸
2609nrgl Gorkem97 adim atcak halim yoktu ki degerimi de söylemedi direk suan bisey yok dedi ben sonra e nabizdan gordum
busra2021emir 2609nrgl 5 e kadar gebelik yok deniyor adetin gununu bekleyin gecerse tekrar tahlil verin bence
superrmomy 2609nrgl kimyasal gebelikte deger hemen düşüyor ama düşükten sonra regli olmadan hamile kalan çok tanıdığım var canım