@Bebek9 gebeliğin ilk zamanlarında falan ağır iş yapınca bebek aşağı inebiliyormuş. Hiç kanamam olmadı . Ama 16. Haftamdayken işe 10 gün boyunca sabah 8 akşam 8 gitmem gerekti. Çok iş yapmıyordm ama yoruluyordum . İster istemez . Kontrole gittiğimde doktor bana bebeğin plesentası aşağıda. Ev işi yapamazsın. Poşet falanda taşımma dedi. Şuan işe bile gidemiyorum. Bence çok dikkat edin. Temizlik için değmez . Daha erken haftalardasınız. Her gebelik kendine özel . Bazısı camımı bile siliyorum diyor . Ben evim viledayla bile silemiyorum .