SabinaSG ben yapacaktım serumla sancıları durdurdular simdi 36+2 oldum arada sancılar oluyor açılmamda 2 cm tabi evde sürekli yatıyorum bişey olmaz allahın izniyle sağ sağlim kucagına alırsın sadece bebişim birazcok zatıf ama önemli olan zayıflıgı değil sağlıklı olması doğduktan sonrada alır kilosunu