Figennn 13-14. Haftadan itibaren normal kotları giymedim de tayt filan giymiştim.
Ama göbişin çıkması meselesi, 19-20. Haftalardı bir anda bir yuvarlanma oldu bende ☺️ Öncesinde kalçalarım genişledi. Şuan 24. Haftadayım, yuvarlanıyorum resmen🤰🏻 😃 Aldığım 4 kiloymuş ama ben 40 kilo almış gibi hissediyorum 😱