İyi akşamlar güzel annelerimiz ve anne adaylarımız başlıktan da anladığınız üzere sohbetimiz doğum belirtilerimiz ve bu belirtilerden nezaman sonra bebişlerimizi kucağımıza alırız 37 hafta içerisindeyiz reğl olacakmış gibi agrılarım ve kalcama baskı yapan ağrılarım başladı ilk gebeliğim ve oğlum olacak Allahın izniyle bu belirtiler uuzn sürermi yoksa nezaman tam doğum agrısı falan başlar acaba merak ediyorum bilgileriniz ve yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim 😊