GizMeh Balayı bitti kızlar bugün tam 27 haftalık olduk. Gerçekten balayı dedikleri şey bitti mi ? 😅😅 iri bir 🥬💙
Gizmom GizMeh kişiye göre değişiyordur ama gercekten benim için balayı bitmişti o kse rahat ve hareketliydim ki birden ödemle birlikt bütün hareketim kiloyla birlikte bütün yaşam standartım düştü ve son 3 ayın asırı sıcaklara denk gelmeside cabası 😀😀 yine hareketliyim ama artık canım yanarak hareket ediyorum
sedanur4004 GizMeh 36 haftalıgiz. 20 günüm kaldı sezeryana. Şu son 2 haftadır çok zorlanıyorum yürümek yatmak uzanmmak herşey işkence gibi 😂 artık doğsun diye şafak sayıyoruz
bugo GizMeh diyenlere inanmıyordum ama cidden bitiyormuş. Normal insanlardan ekstra hızlı yürüyen ben son trimester da o kadar yavaşladım ki inanamıyorum kendime🥺😂 Deniyorum ama yok olmuyor eskisi gibi nerdee🙄😂
Selcans GizMeh 27+1 bence de kesin bitti😅 sırt üstü yatarsam daha az nefes aliyormusum gibi, karnim cok geriliyor, yürüme zaten allah’a emanet bir yavaşlık son 3-4 gündür böyleyim 😅 sağlıkla gelsin kuzular inşaallah hepsine değer 😇💙
muallimehanimmom5 GizMeh bende 28 e giriyorum yarın insallah 🙃 o balayı dönemini bulantılardan yaşayamadım ki 🤷🏻♀️4. Hafta başlayan bulantılar kusma 12 de kusma bitti ama bulantı devam 🙄 yani farketmedi hiç 2. Trimester 🤭 hatta ağırlaştım bel ağrıları oldu 😏 bakalım 3. Trimester nasıl olacak 🤭