Kızlar bugün bebiş için kayseriye gittik avmden alışveriş yaptık fiyatları da uygundu bende bayağı bişey aldım çok incelemedim sadece ayına baktım eve gelince etiket de hatalı ürün yazıyordu açıklamasına baktım birinci sınıf ürünlerdir sizin bile farkedemeyeceğiniz ufak hatalar vardır güvenle kullanabilirsiniz yazıyordu ilk defa başıma geldi değişimde sadece aldığım yerden oluyormuş bidaha da gidemem başına gelen varmı