dlk_plt Grip gibi oldum test yaptırdım. Negatif çıktı ama çok öksürüyorum karnım agrıyor artık ne yapabilirim anneler
Dilara0638 dlk_plt benimde grip gibi başlamıştı ilk testim negatif çıktı hatta eşiminde ilk 2 testi negatif çıktı ama belirtiler devam edip zorlayınca tekrar test yaptırdık ve pozitif çıktı delta varyantında böyle olabiliyor dikkat edin derim 🤷♀️
Gizem2626 dlk_plt Geçmiş olsun canım benimde öyleydi 1.testim negatif çıktı 2.testim pozitif çıktı tekrarla testini inşallah yoktur
Dilara0638 dlk_plt inşallah öyle değildir ama tedbirde fayda var bi çok kişininde böyle çıkıyor bu aralar