Size yapılacak hiçbir testin zorunluluğu yoktur 🖤
Fakat yapmanızı öneririm . Çünkü gebelik diyabetinde komplikasyonlar oldukça fazla . Kalıcı şeker hastası olabilirsiniz , bebek iri olabilir , amniyotik sıvı şekere bağlı artacağı için erken doğum riskiniz olur . Peki gebelik şekeri olduğunu öğrendiğiniz diyelim ne değişecek diye düşünebilirsiniz
Çok şey değişir eğer beslenme ile kontrol altına alınıyorsa diyet yaparsınız . Olmazsa insülin kullanımına kadar yolu var yani tedbir alarak hem siz hemde bebek konforlu bi süreç yaşarsınız 🍀