Kızlar bebeğim 27. Haftadan beri baş aşağı pozisyondaydı normal doğum pozisyonunda şuan 33 haftalığım . Günlerdir hıçkırık tutuyordu kasıklarımda hissediyordum. Bugün hem hareketleri tuhaf hemde hıçkırık tuttu göbek deliğimin üstünde hissediyorum dönmüş müdür ? 😒 bidaha baş aşağı döner mi peki 😒 normal doğum istiyorum rabbim izin verirse