210696
insanlarla paylaşmayın koyacağınız ismi ☺️ Çünkü sen Nutella kavanozu değilsin herkesi mutlu edemezsin 🤷♀️
kızımın ismini ilk deniz koyduğumuzda çevreden ; erkek ismi çok kaba , herkeste var ,solcu ismi diyenler oldu aynı kişiler
oğljmun ismini bulut koyacağımı duyunca kızının ismi çok güzel bulut çok kötü daha güzel birşey koy diyor
çıkıpta şunu sorasım var kızımın adı şimdi mi güzel geldi size 😅😅