İkili test sonucum riskli çıktı . Çok endişeliyim. Yarın kan alınacak yurt dışına gönderilip DNA dizilimine , kromozom sayısına bakılacakmış. Bu durumu çok yaşayan tarama testi riskli çıkan çok kişi var korkma dedi doktorlar . Bu durumu yaşayanlar var mı ?