Kızlar doktor kontrolünde yumurta takibiyle gebe kalanlarınız var mı? Ben son gebeliği aşılama ile kaldım fakat kaybettik bebeğimi . Şimdi yumurta takibi başlattı doktorum inş kalabilirim . Aşılama daha garanti gibi geliyo tabi ama veren Allah her şekilde veriyor.