Tospiikkk 31 haftalık hamileyim göğsümdem sık sık sarı süt gibi leke geliyor. Önceki haftalar da da geliyordu ama şimdi çok sık bi gün içinde defalarca kez geliyor şimdi . Benim gibi olan var mı
Denizyildizii Tospiikkk o gelen sıvı kolostrum. Bebegin ilk sütü çoğu kişide olur. Bi sorun teşkil etmez
bahtnurr1 Tospiikkk benimde bugün 1er damla geldi şimdilik çok şaşırdım ilk defa olunca. Doğum sonrası için göğüs de kendisini hazırlıyor galiba. Göğüs pedi kullan bence canım rahatsız ediyor sanırım
EmelAkman Tospiikkk tam olarak bundan bahsediyosum galiba sarı sıvıyla beraber süt geliyor 34 den beri geliyo ara ara az önce yine geldi 😊 benimki doktorumun söylediğine göre sancıdan geliyor benim sık sık ağrılarım oluyor bu yizden geliyormuş benimki
Tospiikkk Denizyildizii Bedihauslu Çok teşekkür ederim .. dedim bi sıkıntı mı var acaba . Yok hiç sıkmıyorum
Tospiikkk EmelAkman evet tam olarak bu 😳😳 bendw de ara ara sancı oluyor şu sıralar demekki o yüzden arttı