Glukoz akş yazan üç aylık sekermi oluyo e devletten baktim şekerim varmı yokmu anlamadım
Şeker yuklemesinde sınır 140 Ken 158 çıkmıştı ama doktorum bu ara çok şekerli yediysende çıkmış olabilir dedi sonra glukoz akş yazılı biseye baktılar orda değerim düşük 77 çıkmış sekeeim varmı yokmu anlamadım diyet yapcakmi yapmicammi hiç anlamadım🤣 resim aticakdim çıkan degerlerin ama onunda nasıl atildini bilmiyorum🙄