gt8at Bünyem çok zayıf. Tansiyonu çabuk düşen birisiyim fakat normal doğum da istiyorum. Benim gibi olup normal doğum yapan var mı ya da normal doğum için önerileriniz nedir? Sezeryanda bakacak kimse yok zaten :/
eaktr gt8at merhabalar, benimde bünyem çok düşüktür, kuvvetli bi insan değilimdir ama normal doğum yaptım🙃 bol bol spor yapın, yürüyüş yapın ve nefes egzersizleri yapın🙏🏻 Bence en yorucu kısım doğumhane yani ıkınmak🥰
Glcn22 gt8at ()sezeryan oldum mecburen) korkunca bnmde tansiyonum düşüyor hemen ama o ağrıyla acıyla ameliyathaneye girdiğimi anlayamadım bile iğne yapıldıktan 5 dk sonra da bebegımı yanağıma koydular ameliyat bitene kadar yine birley anlamadım bebegıme bakmaktan yani o hengame de tansiyonuma zaman kalmadı 😂
Kubra_1234 gt8at kaç haftalıksin bende seninle aynı durumdayım bende bekleyeyeyim kim. Ne dicek ilk. Doğum çok korkuyorum
gt8at Glcn22 bebeğiniz sağlıkla büyüsün inşallah. Tansiyon sıkıntısı olmasa keşke her şey daha kolay olabilir. Doğumdan sonraki süreç nasıl geçti?
Kubra_1234 gt8at benim 37+1 bakalım. Ne olacak demişsin ya zorunlu sezeryan olurum inş olacaksam da diye aynı yük benimde omuzlarımda birde özele gidiyorum diye laf ediyorlar seni orda kesecekler diye Allah akıl. Fikir versin bana da abski var normal ol. Normal ol diye vallahi umrumda değil ne olacağı inşallah hayırlısı ne ise o olsun diyorum artık ben
Glcn22 gt8at valla bana kalırsa iyi ki sezeryan olmuşum🤷🏻♀️ Normal doğum için çok uğraştım çok istedim ama bebeğim pozisyon değiştirdi ve kordon dolandı boynuna 2 saat normal doğum sancısı çektim o ağrı yetti bana sezeryan ağrısı tam 1 haftada geçti gitti bebeğim 13 günlük şuan eşimle birlikte bakıyorum bebeğime 👼🏻
Glcn22 gt8at normal yapıcam/sezeryan yapıcam desekte bebekler nasıl gelmek istiyorsa öyle geliyorlar sağlıkla gelsin hepsi 🙏🏻
gt8at Glcn22 çok baskı var üzerimde. Dediğiniz gibi mecburiyetten sezeryan olursam bir şey diyemezler ama normal şansım varken bünyemden dolayı sezeryan olsun dersem başımın etini yiyecekler :(
Glcn22 gt8at normal doğuran da anne oluyor sezeryan doğuranda etrafınızdakilere bunu söyleyin emin olun doğurmak marifet değilmiş sonra ki süreç büyük marifet gerektiriyormuş
gt8at Glcn22 söyledim söylemez olur muyum. Yardıma gelecek kimse yok ama konuşmaya gelince o kadar çok insan var ki. Hamileliğimin keyfini bile süremedim 😒
Glcn22 gt8at benmde yardım edicek kimsem yok tek bakıyoruz eşimle dönüşümlü Allah eşimden razı olsun en buyuk destekçim ve yardımcım eşiniz yanınızda ve yardımcıysa hiç düşünmeyin birilerinin gelmemesi emin olun daha iyi kendi düzeninizi hemen kuruyorsunuz bebegınızle yanınızda bırı olunca ınsan rahata alısıyor bence 🤷🏻♀️
gt8at Kubra_1234 bebek sağlıklı olsun diyen yok. Normal de normal aynısını yaşıyorum bende. O kadar saçma bir süreç ki çok iyi anlıyorum sizi. Çok kişiyle mesafe koydum ama bunu fark etmeyecek kadar gözleri kör olmuş. Bazı insanlar sırf konuşmak için var ve susmuyorlar 🥴