Selinn773 Acelya-nn Benim 1 hafta oldu geleli hala doğum yok 🙄 salı yatışım var suni sancı alacağım. Yani herkeste durum farklı ilerliyor canım senin belki 1 saate başlar doğumun hiç belli olmaz
Gulsah60 Nrokc ben😃 ne nişan ne su gelmesi yaşamadım sancılarım ne zaman dayanılmaz oldu o zaman nişan geldi su yine gelmedi eve kendisi patlattı
Bebegimicin1 Acelya-nn belli olmaz 3 saat 5 saat 3 gün gün 1_2 hafta sonra nişan gelince hemen başlamıyor genelde doğum bekle sancıların olursa sıklasırsa dayanamıcak gibi olursna git hastaneye ama suyunda gelirse beklemesen hemen git