Qnne123 Cuma günü pembemsi bi akıntıydı bugün ikindi gibi önce kahverengi akintim du ve yaklaşık bir saat önce diğer akıntılardan farklı çok bariz bir şekilde nisanim geldi ve sancılarım da 7 dk bir geliyo ve 1 cm aciklik var sizce aciklik cogalmismidir
evlatkokusu0806 Qnne123 sağlıkla gelsin inşallah nişan gelince hastaneye mi gitmek gerekiyor birde doğum başladı demek mi
2prens1prensesannesi7 evlatkokusu0806 Evet doğum başlamıştır demek 1 saate yada 4-5 saate doğuyor bazen de ertesi gün sancıya göre değişiyor
Esma97- evlatkokusu0806 bana doktorum nişan da gelse suyunda gelse mutlaka gel sancıların düzenli olmasını bekleme biz bi bakalım içimiz rahat etsin gerekirse geri eve gidersin zaten dedi bende öyle yapmayı planlıyorum
Chucky9 evlatkokusu0806 doğum eğitiminde ebem nişan gelmesi doğumun o an başladığı anlamına gelmiyorama nişan doğuma hazırlık demektir. siz sancıyı takip edin 3 dk da bire indiğinde hastaneye gelirsin demişti.
Qnne123 2prens1prensesannesi7 benim sancılarım şuan 2 3 dk bir geliyor ama ben fazla bişey hissetmiyorum canımı çok acitmiyor
Esma97- Qnne123 ama düzenli 2-3 dk bir geliyorsa gidin bence doktora hissetmeseniz bile düzenli sancılar doğum habercisi oluyor
Qnne123 Esma97- hissetmiyorum dediğim sancıları yaklaşık 1 saat sonra hissetmeye başladım ve o kadar sık ki canım çok yaniyo
Sincapannesi Benim de dün öğlen 12 gibi nişanım geldi fakat hiç ağrı çıkmadı akşam acildeydim 1 cm açıklık gözüküyor sadece bekliyoruz bakalım 😔