38+3 haftalik hamileyim carsamba gunu cati muayenesi oldum guzel gecti 1 saat once sancim vardi doktora gittik baska doktor vardi o cati muayenesi yapti biraz bende kendimi kastim sonra kanama oldu doktor normalde kanama da olur azalir dedi benim acalmayinca istersen yatis yapalim kontrol edelim belki muayene yapinca normal dogumuda tetiklemis olabilir dedi 1 cm acilmam varmis ama simdi baya azaldi cati muayenesi olup kanamasi olan var mi