Sevdamiray doga21 inanın bir sancı geliyor 1saat düzenli sonrası yok öyle acıyor ki belim kasıgım bacağımın iç kısmı felan nefesimi kesiyor ama 1saatten sonrası yok
Semaaycl doga21 bana da aynısını söyledi perşembe gel tekrar alttan muayene edelim ona göre doğum şeklini konuşalım dedi özele mi gidiyorsun ? Açılma vs yoksa sezaryene mi alıyorlar direkt bilgin var mı
doga21 Semaaycl devlete gidiyorum isteğe bağlı sezeryan yapmıyorlar ama açılmam vs yok sancım yok artık daha fazla beklemek istemiyorum sezeryan istiycem yapmazsa da özele geçicem
Sebnemkader Sevdamiray bende aynı durumdayım 2-3 gündür tüm belirtileri yaşıyorum ama gelen yok. Nişanım gelmedi daha ama
Mervenurevcil Edadadada illa su gelecek diye bişey yok bazı doğumlarda gelmiyor Doğum anında patlatılabiliyor
Sevdamiray doga21 doga21 Sevdamiray benimki bugün doğdu 🥲🥲🥲çok güzel bir duygu rabbim herkese nasip etsin
doga21 Sevdamiray gözün aydın🤲🏻 Bnm de dün gece yatısım yapıldı bebeğin kalp atısları çok hızlı diye sabah doktor gelsin karar vericek
Sevdamiray doga21 benim suyum azdı 4gun önce gitmiştim başka hastaneye geldik babasının içine mi doğdu artık neyse az oynuyor diye suyun tamamen bitmiş dediler kalbi durdu bir ara sezaryana aldılar hemen