Hsniye 36 haftalıj hamileyim Sabahtan beri bebek toplanmıss karnımın üst tarafımda sanki batıyo bişeyleri basına gelen varmı ? Sizce ne olabilir acile gitsemm mi ?
umudunannesiii Hsniye bbegij alanı dar geliyor cnm yukarı ckiyor daha dur kaburgalarm aciyacak,batacak :(( 38+4 um hep yukarıda bebegm hala doğum pozisyonuna giremedi
Hsniye umudunannesiii allah yardımcımız olsun bizimki almıs dogum pozisyonunda amaa bugün aşırı bi baskaa vardıı öldüm resmen 😞