2 aylık bebeğim çok hastalandı çok moralim bozuk çok üzgünüm. Çok kötü öksürüyor balgam dolu içleri burnunu deniz suyu sıkıp temizliyoruz sürekli ama bugün daha da şiddetlendi 4 gündür bu halde. Doktorlar dün antibiyotik başladılar daha iki aylık çok üzgünüz bir yandan kendimize kızıyoruz eşimle nasıl hasta ettik çocuğu diye. Korkuyorum inşallah iyileşir nolur dua edin hiç iyi değilim büyük kızımda hasta ama o sadece öksürüyor soğuk almış dedi doktor ona. Küçük kız şükür hiç ateşlenmedi ama uyku uyuyamiyor uyursa tıkanıp uyanıyor o an benim kalbim paramparça oluyor bir anne olarak çok üzülüyorum elim ayağıma dolaşıyor korkudan daha çok küçük. Çok üzgünüm dua edin nolursunuz iyileşsin bir kaç güne perişan oldu çocuğum kaç gündür 😭😭😭