Hergun sabah akşam öğlen koca bı tabak tüketiyorum valla biticek diye yedekliyorum bide düşün artk gerisini hiç bişey olmaz asıl süt içmiş oluyosun bahaneyle işte mesela ben sütü hayatta icemem normalde ama nesquikle bayılıyorum anca o şekilde tuketebiliyorum .