Brisii yani cok duzensiz hele kendi evime gelince sadce kahvalti yapiorum.saat 3 de falan yapiorum kahvalti ee bi daha yiyemiyorum meyve falan esimde gec gelio neredeyse 1 o gun zaten mide yanmasi da basladi yediklerim agzimda hep 🤦🏻♀️ Annemler bana guzel bakiodu ya hep kg onlarin yaninda alip geliyorum