duygu0693 Kızlar ne durumda şekerim yarın göstercem sonuçları ama insüline gerek var mı merak ediyorum 😬
Delicesareti duygu0693 sonucunuz baya yüksek çıkmış bu şekerle benim de başım dertte ama geçen gün yaptırmıştım 3aylık şekerim 5 küsür çıkmıştı
Fadikb duygu0693 benim 5.3 çıkmıştı da doktorum sınırı geçmiş meyveyi ekmeği kes dedi direk sizinki eğer sonuç oysa iki katı çıkmış
Delicesareti duygu0693 onun altında da 0 lı bi değer de var ama hangisi kesin değil ki sonuç 3 farklı sonuç var orda
Fadikb duygu0693 işte ondan sordum size 11 olansa çok yüksek eğer 5 olansa sınır biraz dikkat ederseniz toparlar
Delicesareti duygu0693 acillik bi durum yok randevu alıp öyle gidersiniz bi açlık tokluk şekerinizede baktırın hatta
Fadikb duygu0693 yok canım sakin ol acile gitmene gerek yok yarın doktorunla görüş zaten değer 11 olansa sana nasıl bir yol izlemen gerektiğini söyler
Fadikb duygu0693 korkma zaten yarın doktorunla görüşecekmişsin dediğim gibi doktorun gerekeni yapar zaten sen stres olup bebişini üzme 🥰🥰🥰