Kızlar 38 haftalık oluyorum yarın annemle akşam yürüyüşüne çıkmıştık birden kasığıma bir ağrı saplandı ve adım atarken ağlıycaktım neredeyse eve çok zor geldim ama sürekli olan bi ağrı öyle 10 dakikada bir 5 dakikada gelen bir ağrı değil yaşayan var mı ne iyi gelir şuan resmen adım atamıyorum