Merhaba kızlar 9 haftalık hamileyim dün çok az bi kahverengi lekem oldu kirli bir renk gibi doktoruma yazdım hastaneye geçmemi söyledi. Ebe hanım baktı alttan herhangi bi kanama görmüyorum dedi ultrasonda baktık suyu da kalp atışıda iyi çok şükür. Herhangi bir ağrım da yok. Progestan kullanıyorum günde 2 defa doktorum 3 e çıkardı birde pruloton diye iğne yaptılar ama bugün yine lekelenmem oluyo çok korkuyorum bi sıkıntı olur mu başına gelen var mı.