Sezaryen doğum yaptıktan sonra bacağınızın yan tarafında ağrınız oldu mu özellikle bir süre yürüdükten sonra bacağımı katlayıp oturamıyorum ağrıdan sol bacağımdaki ağrı daha fazla doğumdan sonra iki bacağımada ağrı kesici iğneler yapıldı bundan kaynaklı olabilir mi bu arada doğum yapalı 25 gün oldu