Sevcan34 Kızlar ben ikinci doz oldum iki gün önce ve iğne olan yerde şişlik sertlik ve kızarıklık oluştu 1 TL boyundan biraz daha büyük korkuyorum içinizde olup geçen var mı ne kadar sürede geçer kötü bi durum mu bu😭
Burcuckmk Sevcan34 alkol içeren dezenfektan yada kolonyali pamuk tut oraya 5 dk kadar geçer merak etme iğne vuran kisinin eliyle alakali bir durumdur canim
Caglabade Sevcan34 oluyor öyle kendinizi kastınız muhtemelen farkında olmadan bende görümcemde ve babamdada oldu korkmanıza gerek yok geçiyor 1 haftada
MinikMucizeninAnnesi Benim kol ağrım bile olmadı ama aşı yerim morardı sadece oraya dokunduğumda hafif sızladı ⅘ gün içinde geçti 😇
Sevcan34 Burcuckmk ya daha kötü olmasın öyle birler demediler ama korkmaya başladım yan etki olmuş dediler kötü birler olur mu acaba
Temmuz-3407 Sevcan34 Bende de vardı şişliğin üstü kızarıkti 2 gün öyleydi sonra geçti zaten, sizinde geçer telaşlanmayın
Caglabade Sevcan34 evet büyüktü 3 müzdekide siz kendinizi sıkınca kaslarda geriliyor ağrı ve şiş kızarıklık yapıyor rahat bırakmamız gerekiyordu aşı olurken ama işte elde olan bişeyde değilki