Merhabalar, bugün sabah kahverengi bir akıntım gelmişti. Sancılarım var ama düzenli değil şimdi baktım yine kahverengi akıntı geldi. Bu nişan mı sizce ? Normal de bir kere gelmesi gerek miyor mu ? Benim bugün iki kez geldi. Sancılarım düzenli değil. Ne yapmalıyım ?